Pretraga Opšta bolnica Đorđe Joanović Zrenjanin

Bilten "Glas bolnice"

Tekst o JZPZ

Palijativno zbrinjavanje

Projekat „Razvoj palijativnog zbrinjavanja u Srbiji"

Imate pravo!

Kampanja "I plus i minus!"

Produži život

Projekat "Razvoj zdravstva Srbije"

Rezultati ispitivanja zadovoljstva zaposlenih i korisnika zdravstvenih usluga u Bolnici
U periodu od 7-11. decembra 2009. godine obavljeno je anketiranje svih pacijenata koji su bili na bolnickom lecenju kao i pacijenata koji su koristili usluge u specijalistickim sluzbama interne medicine Opste bolnice „Dorde Joanovic“, Zrenjanin.

U rasponu ocena od 1 do 5, s rednja ocena zadovoljstva korisnika bolnickim lecenjem je 4,33. Hospitalizovani pacijenti su se anketom izjasnjavali o ukupnom utisku tokom prijema i otpusta sa odeljenja, zadovoljstvu sestrinskim i lekarskim uslugama kao i uslugama smestaja i ishrane. Srednja ocena o utisku tokom prijema iznosila je 4,38 a otpusta 4,57. Zadovoljstvo pacijenata sa sestrinskom negom kao i zadovoljstvo sa lekarskom uslugom ocenjeno je identicnom prosecnom ocenom 4,64.

Pacijenti su u najvecem broju slucajeva izrazili veliko zadovoljstvo organizacijom rada, pristupom i visokom strucnoscu u radu zdravstvenog osoblja, kao i visokom profesionalnom ljubaznoscu i odnosom prema pacijentima, sto je i potvrdilo 94% zadovoljnih pacijenata. Zadovoljstvo pacijenata uslugama ishrane ocenjeno je vrlo dobrom ocenom kao i zadovoljstvo smestajem.



Srednja ocena zadovoljstva pruzenom zdravstvenom uslugom u specijalisticko-konsultativnim sluzbama interne medicine u celini je 3,19.

Iz obrade anketnih listica korisnika zdravstvenih usluga u specijalisticko-konsultativnoj sluzbi interne medicine, moze se zakljuciti da je 47% pacijenata pregledanih u ovoj sluzbi na dan anketiranja bilo veoma zadovoljno ili zadovoljno pruzenom zdravstvenom zastitom, dok se 28% pacijenata izjasnio da nisu ni zadovoljni ni nezadovoljni.

Iskazano je nezadovoljstvo vremenom cekanja na pregled u odnosu na zakazani termin . S druge strane, oko 90% pacijenata smatra da ime je lekar posvetio dovoljno paznje, da ih je pazljivo saslusao i sa dovoljno informacija im objasnio njihovu bolest, da je osoblje bilo profesionalno ljubazno, te da su, nakon pregleda, razumeli plan svog lecenja i osecali se ohrabreni da se nose sa svojim zdravstvenim problemima.

Istrazivanje zadovoljstva zaposlenih u bolnic i je organizovano i sprovedeno 14. decembra 2009. godine. Sto se tice ispitivanje zadovoljstva zaposlenih, srednja ocena u celini je 3,05.

Iz rezultata ankete o profesionalnoj satisfakciji zaposlenih moze se uociti da su zaposleni u najvecem broju slucajeva izrazili nezadovoljstvo visinom zarade, brojem kadrova u procesu rada a da su s druge strane zadovoljni meduljudskim odnosima i neposrednom saradnjom sa kolegama. Takode, zaposleni su naveli da su zadovoljni raspolozivim vremenom za obavljanje zadatih poslova kao i mogucnostima da u radu primene sva svoja znanja, sposobnosti i vestine.

Veliki broj zaposlenih su naveli da osecaju fizicku i emocionalnu iscrpljenost nakon posla kao i da osecaju umor na pomisao odlaska na posao. S druge strane, na pitanje da li zaposleni planiraju promenu posla u narednih pet godina, 44% zaposlenih uopste ne razmislja o promeni posla, dok 40% ne planira odlazak iz drzavnog sektora zdravstva.

Na pitanje da uporede zadovoljstvo poslom koji obavljaju danas i pre pet godina 54% zaposlenih je nezadovoljnije poslom koji danas obavlja a 33% zaposlenih smatra da nema razlike.

AZUS




Brojač

Zahvalnica Građanima

IN MEMORIAM



Glavni meni

Novi nacionalni vodiči

Bilten psihijatrijskog odelenja

Opšta bolnica "Đorđe Joanović" Zrenjanin
This site is powered by e107, which is released under the terms of the GNU GPL License. | Designed by Bojan Vukov